Kategóriák
Gyakran Ismételt Kérdések
Alap fogalmak és tulajdonságok:
Szépséghibás termék jelentése:
A termék minimális horzsolással vagy ujjbegynél kisebb, inkább fénytörésnél észrevehető sérüléssel kerül hozzánk, ezeket is érdemes megtekinteni, viszont tényleg elenyésző a sérülése.
Szállítássérült készülék:
Konkrét sérülés van a terméken, ami jól látható, jellemzően az oldalán és az elején, ezeket mindig fotóval be is mutatjuk oldalunkon. A sérülés nem befolyásolja a készülék működését, jellemzőek lehetnek a horpadások és a festéksérülések is.
Visszatérített készülék:
Ezek a készülékek külföldön voltak beüzemelve és 90-120 napon belüli visszavásárlásra vagy hitel nem fizetése miatti visszatérítésre került.
A készülékekre teljesértékű garancia érvényes vagyis 12 hónap, természetesen ezután is lehet hozzánk fordulni szervizeléssel kapcsolatban.
A termékek tesztelésen és átvizsgáláson estek át, így teljesértékű készüléknek minősül.
Esztétikai hibás termék:
Talán azért is tettem külön kategóriába, mert itt nagyrészt gyári csomagolt készülékekről van szó, amelyek a készítésük közben ,nem megfelelő színű műanyagot kaptak, vagyis a termék végellenőrzésekor semmi műszaki problémát nem találtak. Jellemző eltérések, festés hiba, rossz műanyag szín, nem zárható kulccsal a készülék stb.
Felújított termékek:
Jellemzően olyan készülékek, amik több év használat után egy nagy szervizen estek át, ahol a kopó forgó alkatrészek is cserélve lettek.
Fizetési lehetőségek:
Átutalással tudok fizetni?
Természetesen, ilyenkor átutalási számlát adunk ki, melynek sorszámát a közlemény rovatba kell feltüntetni.
Utánvétre van lehetőség?
Debreceni vagy Hajdú-Bihar vármegyei kiszállítás esetén, van lehetőség átvételkor készpénz formájában fizetni. Országos kiszállítás esetén utánvétes fizetés nem lehetséges.
Lehet kártyával fizetni?
Igen, a Galamb utcai üzletünkben lehet. (Kivéve Visa kártya)
Sámsoni úti üzletünkben kizárólag készpénzes fizetésre van lehetőség.
Garanciás információk:
A garanciát hol tudom érvényesíteni?
Minden esetben a garanciához az általunk kiállított garancialevél vagy számla szükséges, amennyiben gyártói garancia vonatkozik a készülékre ott a jótállás jegyben tudja megtekinteni a szerviz elérhetőségét.
Garancián túl hol tudom szervizelni a készülékem?
Abban az esetben, ha nálunk vásárolta készülékét, a sámsoni úti szervizunkben tudjuk javítani.
Mennyi idő általában a szervizelés?
Átlagban 13 munkanapot lehet mondani, viszont ez függhet az alkatrész beszállító partnertől.
Minden esetben felvesszük az adatokat és tájékoztatjuk a javítás készenlétéről.
Tudnak biztosítani cserekészüléket?
Szervizelés ideje alatt sajnos cserekészülék biztosítására nincs lehetőség.
Házhozszállítás:
Van házhozszállítás? Mennyibe kerül?
Debrecenben és Hajdú-Bihar vármegyében ingyenes a házhoz szállítás.
Beviszik a lakásba a készüléket?
Debreceni és Hajdú-Bihar vármegyei kiszállítás esetén a készüléket a kért helyre tesszük.
A régi készülék kikötését sajnos nem áll módunkban megvárni.
Bekötjük a készüléket?
Minden eseben a készülék bekötését a vevőnek kell biztosítania.
Van országos kiszállítás?
A termékeket az ország bármely pontjára ki tudjuk szállíttatni futárszolgálattal. Fontos: átvétel előtt ellenőrizze a csomagolás sértetlenségét, amennyiben sérülést talál rajta, kérjük az arról készült fényképekkel az alábbi elérhetőségen jelezze számunkra: 220elektronika@gmail.com .
Mennyibe kerül?
A kiszállítás ára országosan 10.000 Ft / termék.
Hány nap alatt szállítják házhoz a terméket?
Debrecen területén belül 1-2 munkanap, országos szállítás estében 5-15 munkanap is lehet.
Készlet:
Mit jelent az, hogy "Jelenleg nincs raktáron"?
"Jelenleg nincs raktáron" jelentése: Az adott termék elfogyott, így nem rendelhető. Reménykedünk benne, hogy hamarosan újra érkezik belőle. Ha újra rendelhetővé válik, weblapunkon jelezzük.
Használt készüléket vásárolnak?
Nem, jelenleg nincs lehetőség használt készülék felvásárlásra, beszámítására.